[Csaladtortenet 2] WG:

_R-Istvan-Mögling(eu) R.Istvan.moegling at rakovszky.eu
2013. Dec. 18., Sze, 10:41:14 CET

Kedves Listatársak!
Egy amerikában élő pannonhalmi volt osztálytársam kért családkutatási
segítséget:
Nagyapja Szimonisz Béla, az 1870-es évek táján születhetett Misztótfalun és
Budapesten halt meg 1939 táján.
Nagyanyja,Szimonisz Béláné, leánykori neve: Mets Etelka, 1885 dec. 2.-án
született, Misztótfaluban (Nagybánya mellett) és 1966 február 8.-án halt meg
Buffalo-ban.

Főleg nagyapja születési adatait keresi. Nem tudom meg vannak neki a
dédszülei adatai.
Előre is köszönünk minden segítséget.
Üdv.
István

- * -  A Rakovszky család honlapja / Web-site of the family Rakovszky /
Website der Familie Rakovszky:    www.rakovszky.eu    - * -