[Csaladtortenet 2] Segítséget kérek.

Joseph J Jarfas jjarfas at gmail.com
2013. Dec. 29., V, 06:44:00 CET

Nem tudom, Kedves Csanád,

milyen támogatást kap Picasa magyarul, de angolul sok kérdés és felelet
van náluk ... amiből az veszem ki, hogy a program nem töröl ki egyetlen
képet sem az eredeti mappákból; attól függően, hogy Windows, vagy Mac
komputered van-e, a hiányzó képeket meg lehet keresni más programmal is:
pl. Windows Explorer-el (Mac-ot nem ismerem). Ha a képek hiányoznak az
eredeti mappá(k)ból is, az nem Picasa bűne, hanem valami más történt. Ha
még megvannak ott, akkor Picasa nem ellenőrzi azt a mappát már.

Persze lehet még egy csomó variáció ...

Üdv.   Jóska
Equinunk, PA - USA
jjarfas at gmail.com