[Csaladtortenet 2] Villamosbaleset 1945

József Németh jozsefnemeth424 at gmail.com
2013. Dec. 29., V, 21:08:15 CET

Kedves Judit,
nem tudom hol tudsz utána nézni (OSZK sajtógyűjteménye?), de ez tényleg egy
fatális dolog, megjárta a frontot és egy villamos végez vele, közel a
hazatéréshez? Két dolog jutott erről eszembe, Barcelonában a Família
Sagrada templom építőjét, Antoni Gaudit egy villamos gázolta halálra 74
éves korában, mikor épp járta körül a templomot, Valamint, egy pár évvel
ezelőtti, a világsajtót bejárt eset, egy német házaspár Amerikából utazott
haza de lekéste a repülőgépet, az a repülőgép lezuhant, a katasztrófát
senki sem élte túl. Ők a következő géppel jöttek, és a hazafelé vezető
németországi autópályán halálos balesetet szenvedtek. Ilyen az élet.
NJ

2013. december 29. 20:53 Karancsiné B. Judit írta, <karancsi9083 at hotmail.com