[Csaladtortenet 2] Magyar települések feldolgozott anyakönyvi adatbázisai

Szabolcs Makra makra.szabolcs at gmail.com
2013. Dec. 30., H, 15:01:23 CET

Kedves Gyuri és Listatagok!

Már én is elgondolkoztam azon, hogy nem lenne-e hasznos összegyűjteni és
valamilyen könnyen kezelhető / kereshető formában közzétenni egy ilyen
listát.
Akár mint a 'Megsemmisült magyar anyakönyvek listája' wikipédia oldalt...

Ha lenne adatközlő, én szívesen belevágnék egy ilyen wikipédia oldal
létrehozásába, kezelésébe.

Ez lenne a karácsonyi és az újévi ajándékom a tagságnak :)

Üdv: Szabolcs

---
From: gyorgy weber <wegyor at gmail.com>

ezzel kapcsolatban jó tudni, hogy legalább kb. 200 (egykori vagy mai)
magyar településnek érhető el valamilyen formában feldolgozott anyakönyvi
adatbázisa (vagy legalább tudjuk, hogy valaki készíti azt). Legalábbis én
ennyit tudtam listába szedni.
Sikeres kutatást jövőre is minden kedes listatársnak!
gy.

2013. december 29. 20:16 Eszterhai Zsuzsa írta, <eszterhaizsuzsa at freemail.hu
> Akik érdekeltek...nemrég találtam az alábbiakat:....."Lehetőségünk van
> mindazoknak átnyújtani családfájukat, akiknek ősei Leányváron
> keresztelkedtek, házasodtak vagy itt hunytak el. Az adatok általában 9-12
> generációra nyúlnak vissza egészen az 1700-as évek elejéig! Csak a
> közvetlen felmenőkre vonatkozó adatokat áll módunkban kiadni"...és még sok
> érdekesség van utána. Az alábbi linken lehet megnézni:
> http://www.vtgleinwar.eu/onkormanyzat/csaladfa-kutatas/és Törökbálinton
> is van hasonló lehetőség:
> [...]
annak, aki érdekelt ezeken a településeken! Üdv: Zsuzsa