[Csaladtortenet 2] ozsvald család

Balogh Márta baloghmarta at digikabel.hu
2013. Dec. 31., K, 14:39:31 CET

Tisztelt listatagok!

Önökhöz most a pár hetekben csatlakoztam, amatőr kutató vagyok, de pár éve
elég komolyan foglalkozom a családfámmal, most amit keresek nemes Ozsval
András és Szudi Erzsébet adatait,/ ükapó/ felmenőit róluk annyit házasságuk,
hogy Nemesorosziban 1841 , 11,24-én volt szüleik Ondrej Osvald- és Alzbeta
Mikosovi/ Felvidék/egyik gyereke Lőrinc /Vavrinec/ nemesoroszi Sz 1848.6,18
felesége Ozsvald Zsuzsanna házasságuk 1871.2.18 Nemesoroszi szoroska 23.
dédszüleim annyiból is érdekesek hogy dédanyám háromszor egymásután ikreket
szült adataik megvannak.  köszönettel :

Az elkövetkezendő évben mindenkinek örömteli Uj Évet kivánok.

---
A levél vírus, és rosszindulatú kód mentes, mert az avast! Antivirus védelme ellenőrizte azt.