[Csaladtortenet 2] segítségkérés

Beatrix Julianna Nagy csaladfa2 at gmail.com
2013. Feb. 1., P, 10:19:34 CET

Kedves Lista!

A kövekezőben kérném a listatagok segíségét.
Öreg fotográfiákat gyűjök, és nemrégiben vettem egy albumot.
Az albumban lévő 1860-1880 között készült családi fotókon szereplő
személyek egy része ismert, mivel volt a verzóra név írva (Hellebronth,
Tisza, Végess, Básthy stb).
Azonban van pár fénykép, amin nincsen név, de úgy gondolom egy kis munkával
ki lehetne deríteni, kik vannak rajta.
Egy ilyen fotó egy 1874-es esküvői kép, amely Pesten készült, s
gyaníthatóan a műterem közelében lévő Terézvárosban történt az esketés.
(fotó itt: http://www.flickr.com/photos/genealogus/8431352765/)
Abban kérem a listatársak segítségét, hogy aki rendelkezik otthonról
elérhetően az 1874-es terézvárosi esketési kivonatokkal, és nem túl nagy
fáradtság, legyen szíves átküldeni nekem, vagy ha azt nem tudja, segíteni a
nevek felsorolásában.

Köszönettel:
Nagy Beatrix