[Csaladtortenet 2] Ausztria - kutatás

Agnes Belik agi_belik at yahoo.fr
2013. Feb. 1., P, 17:12:41 CET

Kedves Kristfóf!

köszönöm a címeket, bár nem tudom érdemes-e feliratkoznom egy ügy miatt. Sajnos azt hittem megolódik a gondom, de hiába volt az egyik osöm halálozási rovatába írva hogy születés Eckartsau, ott nem találom,  még nem tudom mitévo legyek.

Tévedsz, tudok németül, Bécsben lakok fél éve.
Angol is megvan.
Francia nincs, a cím megtévesztés:)
üdv, Á