[Csaladtortenet 2] Paks *1820.12.11. - Prantner Ágoston

Páli István oregpali at t-online.hu
2013. Feb. 2., Szo, 05:33:38 CET

Kedves Zsuzsa!

Nyilván a Familyserch litán megnézted, én is, de nem találtam a születést. A
nevet felimeri, de csak apaként és a későbbi időkben. Paks római katolikus
anyakönyveit feldolgozták-ha csak nem volt másik plébánia az adiott
időszakban. Azt gondolom bonyolításilag, hogy az illetékes egyházmegyei
püspökségen talán, választ lehetne kapni.

Üdvüzlettel és Jó Reggelt kívánva : Páli istván