[Csaladtortenet 2] jól olvasom?

Agnes Belik agi_belik at yahoo.fr
2013. Feb. 2., Szo, 12:15:38 CET

Kedves Móni, Ida és Többiek.

MIvel nagy a bizonytalanság, itt vannak az eredeti helyen a bejegyzések, ahol még szerepel a név:
http://www.matricula.findbuch.net/php/view2.php?ar_id=3670&be_id=1653&ve_id=193097&count=
0116 oldal: április 7.
0149 oldal:febr. 4.
Sajnos az oldalt nem tudom elmenteni se konkrétan belinkelni.
Köszi, Ági