[Csaladtortenet 2] Dunakanyar, Frimmberger

Szigeti Ágnes szigeti.agi at freemail.hu
2013. Feb. 2., Szo, 18:07:07 CET

Kedves Tibor! 7 éve voltam a témában jobban benne, ennyi év távlatából nem emlékszem rá - az én családfámban nem szerepelt.Viszont van valaki, Fellegi Mihály Nagymaroson (a Fellegi - Wiesner: Nagymaros - A német bevándorlás, 2008 című könyv szerzője, aki rengeteg kutatást végzett e témában és talán tud segíteni, ha felkeresed. A könyve pár éve 2000 ft volt, - szerzői kiadás, én egy nagymarosi boltban jutottam hozzá, lehet, neki még van otthon belőle eladó -  és nagyon profin levezeti benne, hogy honnan jöttek a németek a Dunakanyarba. üdv, Ági