[Csaladtortenet 2] I.Vh. 29-esek

Holvay Péter holvayp at freemail.hu
2013. Feb. 2., Szo, 20:59:13 CET

Kedves Magdi!Csak most olvastam az üzenetet.Nekem megvan a nevezett könyv. Hirtelenjében végiglapoztam! Ami megállapítható, hogy az illetőt nem találtam a tisztek, az altisztek és a legénység részletes névsorában. Ő - írásod szerint - még '14-ben esett el, és az ezrednek igen nagyfokú (több ezres) veszteségei voltak, így valószínüleg nem szerepel a könyvben (mondom azt 20 percnyi lapozgatás után). Amit találtam, az a jelzett időszakra vonatkozó harcok leírása, amit ezennel csatolok! Sajnos névre lebontott veszteséglista a könyvben nem szerepel, pláne azokról a hősökről sem tudni akik a senki földjén maradtak esetleg. Remélem segítettem, ha még valami előkerül jelentkezni fogok.üdvözlettelv Holvay Péter