[Csaladtortenet 2] 160 éves

Babcsányi István mcsteve at elender.hu
2013. Feb. 3., V, 14:05:01 CET

Nem, nem hihető. Volt erről a közelmúltban levélváltás.

(Zárójelben: én úgy tudom (lehet, hogy rosszul) hogy a nótában eredetileg 16
éves barna kislány van, és a vicces kedvű felhasználók költötték bele a "116
éves barna kislány - foga sincs már" rigmust. Tehát ezt ne vegyük
szakirodalmi hivatkozásnak.)

B.I.