[Csaladtortenet 2] 160 éves

Páli István oregpali at t-online.hu
2013. Feb. 4., H, 03:07:43 CET

Kedves Éva!
Jelenleg is folyik  a halálozások indexálása. Magyarországon a polgári
anyakönyveket Szabolcs megyéből csináljuk. Az alapszabály, amit mindíg be
kell tartani az, hogy a leírt neveket,nemeket és életkort kell indexálni.
Nagy valószínűséggel ebben a korban ilyen elírás nem keletkezett- legfeljebb
a jegyző üthet félre. Szlovákiában, jelenleg az Eperjes környéki anyakönyvek
állnak feldolgozás alatt, ahol a vallási időszak adatait is feldolgozzák.
Addig ming gondolkodunk, tévedhetünk is a feldolgozás során.

Üdvözlettel: Páli István