[Csaladtortenet 2] Magyar Csehszlovák lakosságcsere 1947-48

Péchy Gáspár gazsi at pechy-de-pechujfalu.hu
2013. Feb. 5., K, 09:40:55 CET

Kedves László!

Ha az (önként) áttelepült szlovákokra gondolsz, a csatolt listában találod, honnan, hány lakos
települt át. Neveket sajnos nem tudok, a sződi áttelepültekről itt lehet kezdeni a kutatást:
http://www.szod.hu/index.php?m2=34&chapterId=979

Ha a kitelepített svábokra gondoltál, abban lesz itt a listán feltehezően aki segíteni tud, bár elég
szervezetlenül történt a kitelepítés ha jól tudom.

Üdv,
Gazsi