[Csaladtortenet 2] Vétsey Sámuel debreceni ref. püspök

István hatvany hatvany.istvan at gmail.com
2013. Feb. 7., Cs, 18:45:32 CET

Kedves családkutatók.
Debrecenben az 1700 as 1800 as években számos Vétsei, köztük a tárgyban
szereplő Sámuel is élt. Az anyakönyvek alapján több családfa részlet
összerakható, de az adatok nem állnak össze egésszé. Találkozott e valaki
kutatásai során ezzel a családdal? A szokásos forrásokat már átnéztem de
nem találtam további információt.   Kiváncsi lennék  , Vétsey
Sámuel(x-1806.)püspök , feleség piskárkosi Szilágyi Mária  születési
helyére és idejére valamint a szülők nevére.  Vétsey József feleség Zagyva
Mária szüleire, adataira. Vajon milyen kapcsolat lehet a kérdéses személyek
között.
Hátha tudtok valamit segíteni.
H. István