[Csaladtortenet 2] Bravják és kérdések

Broviac István broviac at tolna.net
2013. Feb. 8., P, 13:49:15 CET

Kedves listalakók, macsekok, stb.

A Jósef Braviak - Katalin Dilszky (Tillszky) házaspárnak született gyermeke,
Zsuzsa 1846 Aug 30-án Késmárkon (Kezmarok) és 1849 Aug 29-én Budapesten
(Józsfváros).

Hogyan nézhetném meg hogy '49 után született-e még gyermekük Budapesten?

Mint macse tag (nem alapító :-)) aki még nem fizette be 2013-ra a tagdíjat
(jövő héten megteszem) belenézhetek az általatok feldolgozott budapesti
anyakönyvekbe, hogyan jelentkezzek be, vagy kell még fizetni a tagdíjon
felül?

Segítsetek, eddig nem voltam érdekelt Budapesten, nem tudom.segítség..

Broviac István

Szekszárd