[Csaladtortenet 2] Pócsi

Pócsi Zsolt pocsimail at gmail.com
2013. Feb. 9., Szo, 18:08:30 CET

Kedves Ági!

Köszönöm szépen!
Egyenlőre ezt az adatot még nem tudom beilleszteni, de az, hogy
nagyváradon született a férj, közelebb van Nyírbátorhoz, mint
Budapest.
Viszont egyenlőre nincs tervben nagyváradi kutatás, mert az új
levéltár még mindig nem nyitott ki.

Van valakinek infója arról, hogy várhatóan mikor nyit a nagyváradi levéltár?

Üdvözlettel
Zsolt!