[Csaladtortenet 2] Kocs Jánosnak

Bárány Péter peter at barany.hu
2013. Feb. 11., H, 14:48:21 CET

Kedves János !
Ha türelmetlennek látszottam elnézést érte, a  "birkózáshoz"
kitartást, sok erőt és egészséget kívánok, önzetlen
válaszodért pedig hálás köszönetem küldöm:
BPéter

Janos <j_kocsyahoo.com> írta:

> Kedves Péter!
> Lehet, hogy a korábbi üzenet is átjött, csak épp nem
győzöm a levélírást... Nagyjából 700 partnerrel "bírkózok"...

> Kolozsváron Ádám Gábor "működik"/jár rendszeresen
levéltárba. E-mail címe: Gabor Adam <gadamedrc.ro>; Lehet
rám hivatkozni.

> 3 Bereczki Imre szerepel az adatbázisunkban, Dálnokról.
Aki nagyjából találna ide, annak felesége ? Anna, gyermekük
Zoltán, szül.1938.ápr.25, ennek felesége Incze Gizella,
gyermekük Melinda, szül. 1963-ban, Kisgörgényben.
> Nem tudok senkit, aki a torboszlói Bereczky családot
kutatná, az innen-onnan (Pálmay könyv, gyászjelentők, a volt
politikai fogoly, az Erdélyi Szent Sir Lovagrend Nagy
Mestere, Bereczky Árpádról szóló könyv, stb.) összegyűjtött
nevekből, adatokból a mellékelt családfa állt össze. Ha az
apa nevének ismeretében ezen el lehet valahol helyezni a
keresett Imrét, akkor szerencséd van... Ha nem, akkor tovább
kell kutatni.