[Csaladtortenet 2] elnézés

_R-Istvan-Mögling(eu) R.Istvan.moegling at rakovszky.eu
2013. Feb. 11., H, 16:00:47 CET

Kedves Angela!
Ez még semmi. Nem is árt nagyon.
De amit én kaptam tegnap: egy linket evvel a felirättal (németül): gyönyöru képek, a Tietek?
érdeklodve megnyitottam, kisült, hogy vírust tartalmaz. AZóta is keresem.
Tolem máshoz is elküldte Szlovákiába - a csali ott szlovákul volt.
Ha valaki kap egy hasonló üzenetet, azonnal dobja ki.

Üdv.
István

- * -  A Rakovszky család honlapja / Web-site of the family Rakovszky / Website der Familie Rakovszky:    www.rakovszky.eu    - * -