[Csaladtortenet 2] KÉRÉS

Páli István oregpali at t-online.hu
2013. Feb. 12., K, 03:58:28 CET

Tisztelt Itt Lakók!
Továbbítom egy családfakutató kérését:"

            Wilde Viktor
     21:45 (6 órája)

            címzett: Macse

Elnézést a dupla küldésért, tévesen a céges címemről küldtem először, onnan értelemszerűen visszapattant, ezután a regisztrált maszekról küldtem újra. Erre mind a kettő átment, nagy csodálkozásomra. Manuális beavatkozás történhetett?

És a kérés: Mint írtam, pár hónapja úgy ment tönkre a gépem, hogy minden korábbi e-mail elszállt, ebből a legértékesebbek a mappákba lementett olyan e-mail-ek voltak, amelyeket Kollégáktól kaptam a saját családfámmal kapcsolatban. Arra kérek mindenki, nézze meg a saját, még nem törölt, nekem küldött tárgybani üzeneteit és küldje meg újra. Most már le fogom őket menteni .pdf-be.

És még egy: Kérek egyetlen embert, aki tag a másik listán is, hogy oda is küldje meg a kérésemet.

Köszönettel és üdvözlettel,
Viktor