[Csaladtortenet 2] hősi halottak bejegyzése

József Németh jozsefnemeth424 at gmail.com
2013. Feb. 13., Sze, 16:45:54 CET

Tudomásom szerint a holttá nyilvánításhoz 10 évnek kellett eltelnie az
utolsó életnyomhoz képest, ezért az 1949.
(Sokaknak nem volt mindegy, mert addig az özvegy pl. nem mehetett újra
férjhez, a gyermekeket nem nyilvánították hadiárvának, nem kaptak rá
segélyt, ésatöbbi.)
A IV. kerületet nem tudom, én más kerületekben is találkoztam vele, talán
esetleges volt, hogy a Hadügyminisztérium mely kerületeket kereste meg.
Csokorban, többeket összegyűjtve történtek a holttá nyilvánítások, az
biztos.
NJ