[Csaladtortenet 2] Segítség kérés

Csicsely Mariann csicsely.mariann at upcmail.hu
2013. Feb. 13., Sze, 23:27:46 CET

Kedves Éva!

A felnőttek öltözete alapján a 60-as évek elején készülhetett a kép.
A gyermekek viselete alapján Beregszászra tippelek (vagy esetleg egyéb
helyen Kárpátalján). Ez a két dolog viszont ellentmondásos, mert abban az
időben ott ilyesmi nemigen történhetett. Remélem azonban, hogy ez másokban
is elindít gondolatokat.

Üdvözlettel:
Mariann