[Csaladtortenet 2] szerinted...

Éva Adorján adeva40 at gmail.com
2013. Feb. 14., Cs, 16:37:48 CET

Kedves Zoli!
A sorozatból a mellékelt műsorújság szerint XI. évad készült. Én csak
egy sorozatot láttam, amiből 2 van lementve.
Ma értekeztem az UPC munkatársával, akitől azt az információt kaptam,
hogy a digitális műsorrögzítőn lévő adások nem másolhatók. Biztos
lehet valami csalafintaság amivel ki lehet ezt játszani, az én műszaki
és informatikai tudásom azonban kevés hozzá.
Az tény, hogy amikor áttértem a HD adás vételére kicserélték a korábbi
médiaboxot, s vele elvitték a korábban rögzített adásaimat is, így
azok számomra elvesztek.
Egy biztosnak tűnik, ha ennyi rész készült belőle, előbb-utóbb
ismételni fogják valamelyik adón, csak figyelni kell.
Egyenlőre ennyit tudtam segíteni.

Üdv. A Éva