[Csaladtortenet 2] Egyházi szláv nyelvű anyakönyv olvasása

Koronghy Zoltán jaurinus at gmail.com
2013. Feb. 14., Cs, 18:30:07 CET

Kedves Listatagok!

Segítséget kérek a mellékelt cirill betűs anyakönyv elolvasásához.
Sokévi iskolai orosz tanulásnak hála (sose gondoltam, hogy valaha hasznát
veszem) a következőket tudtam kibetűzni:

Angelina Pasics (Pasics Angyalka), aki 1858. június 3-án Pesten született -
szülei Grigorj Pasics (Pasics György) és Anna Vajh - keresztelése június
8-án történt.
Szeretném megtudni, hogy a bejegyzésből kiderül-e más, családkutatás
szempontjából fontos adat. Hol laktak, honnan jöttek, mi volt a szülők
foglalkozása stb.?
Remélem van közöttünk, aki járatos a témában és tud segíteni, esetleg
tanácsot adni a további kutatásokra.

Köszönettel
Koronghy Zoltán