[Csaladtortenet 2] csaladtortenet digest, 20 kötet, 43 szám

Szucs László Szucs.Laszlo at posta.hu
2013. Feb. 15., P, 13:42:40 CET

T. Lista!

Hosszúidő után végre tudom folytatni kutatásaimat.
Költözés, házfelújítás miatt tavaly nyár óta sajnos nem tudtam kutakodni.
Szóval ismét nekiláttam, de jó szokás szerint elakadtam.

Kérdésem a következő lenne:

Szerintetek az evangélikusokat hova jegyezték be, akkor amikor a településen éppen szünetelt az anyakönyvezés.
A Római Katolikus plébánia helyben volt, de nem találom a bejegyzést.
Az evangélikusokat elvileg 20 km-el arrébb anyakönyvezték, de ott sincs.
Az egyéb környező településeket pedig nem tudom hol anyakönyvezték.

Verbócz, ma Vrbovce a település és 1733-1783 között nem vezették az evangélikusok az anyakönyvet.
Előtte 1711-től igen illetve természetesen utána is.

Másik kérdés, a csatolt képen a ha jól gondolom a feleség özvegy volt már, a férj pedig akit nem találok?

Szűcs László
e-mail: .. szucslaci970 at gmail.com
e-mail: .. szucs.laszlo at posta.hu
 http://szucs-csalad.hupont.hu/
Kutatott nevek: Szűcs, Bálint, Mészáros, Détári, Thanhoffer, Paprika, Vittek, Bihari, Kardos, Vinke, Krizsán, Zakar, Magyar, Lovas, Bencze, Bivalyi, Darányi, Budai, Kenéz, Tar, Oldal, Jámbor, Takács, Nyalábos, Szunyog, Pataki, Kandorf,
Kutatott hely: Cegléd és környéke, Nyitra vármegyei Verbócz, Vas és Sopron vármegye, Sóly.
Ez az elektronikus levél bizalmas és/vagy jogilag védett információkat tartalmazhat, és kizárólag a címzettnek szól. Amennyiben ezt a levelet sérülten kapta meg vagy nem Ön annak valós címzettje kérjük, haladéktalanul tájékoztassa erről a feladót, és a levelet törölje rendszeréből. Az elektronikus levél engedély nélküli másolása, sokszorosítása, terjesztése, módosítása és nyilvánosságra hozatala szigorúan tiltott. Az elektronikus úton történő levelezés elsősorban információs célokat szolgál. A Magyar Posta Zrt. nem tesz és nem fogad el hivatalos kötelezettségvállalásokat kizárólag elektronikus levél útján, hacsak erről ellentétes tartalmú megállapodás nem született a felek között. Az elektronikus levél tartalma nem feltétlenül tükrözi a Magyar Posta Zrt. hivatalos álláspontját adott ügyben.

Nyomtatás előtt gondoljon a környezetére! Think of the environment before printing!