[Csaladtortenet 2] Etikai Kódex

István Szűcs altwien1 at gmail.com
2013. Feb. 17., V, 18:24:32 CET

Kedves Listatársak!

Pár napig nem voltam netközelben és ez bizonyos zavarokat okoz nálam! A nem
oly rég átolvasott 54 levél között volt egy Legfelsőbb Helyről érkezett is,
melyben az áll, hogy az etikai Kódex megsértése miatt egyik Levelező
társunkat letilták. Érdeklődöm, hogy e pár nap alatt sikerült  Etikai
Kódexet elfogadnunk? Ez egyrészt hihez tartás végett is érdekes
lenne,másrészt pedig én csak a tervezetet tudom olvasni, jó lenne , ha ez
éleset is tudnám!!!

Mert ugye Etikátlan viselkedésmeghatározásához nem egészen etikus egy meg
nemlévő Etikai Kódexre hivatkozni!

Minden segítőkész Listatagnak köszönöm az információt!
*"..., mindég ifjan, sose vénen, mint egy Árpád-házi király** magyarjainak
szívében." (W.S.)

Üdvözlettel, István*
**