[Csaladtortenet 2] Találtam valamit, hátha még nem ismeritek

Szepesházy Imre szepeshazy at t-online.hu
2013. Feb. 18., H, 16:48:19 CET

Kedves Listatársak!
Találtam valamit, bár lehet, hogy csak én vagyok újszülött, mert ez a vicc (honlap) nekem új. Sajnos  valami gond is van vele mert nem tudtam még regisztrálni és belépni. Kicsit ángilusul van ugyan, de annak, aki nem bírja a nyelvet a gugli lefordítja (igaz nem szépirodalmi minőségben). A többieknek viszont valószínűleg hasznos lehet. Persze csak akkor ha nem ismeri az inkriminált oldalt. No nem magyarázok tovább ide másolom a linket: http://www.hungarianheraldry.org/
Ps. Akik ismerik bocsássanak meg a levélért.

Üdvözlettel: Szepesházy Imre

-----
A(z)  üzenetben nem található vírus.
Ellenőrizte: AVG - www.avg.com
Verzió: 2013.0.2899 / Vírus adatbázis: 2639/6110 - Kiadás dátuma: 2013.02.17.