AW: [Csaladtortenet 2] Kérdés a Listatagokhoz:

_R-Istvan-Mögling(eu) R.Istvan.moegling at rakovszky.eu
2013. Feb. 18., H, 20:14:44 CET

Kedves Csanád!
Sok dolog nem stimmel azzal az oldallal.
Ugyanis a primogenitur, csak pár hercegi rangra vonatkozott és a hitbizományokra.
A címert minden családtag örökölte és használhatta, nem úgy mint Angliában.
De az is furcsa, hogy egy magyar heraldikával foglalkozó oldal csak angolul van.
Valamikor régebben már rátévedtem és úgy látszik regisztráltam is, mer most nem fogadta el a regisztrációmat, mondván, hogy mind a nevem, mind az email-címem már foglalt, viszont mikor be akartam jelentkezni, akkor nem engedett be.
Üdv.
István

- * -  A Rakovszky család honlapja / Web-site of the family Rakovszky / Website der Familie Rakovszky:    www.rakovszky.eu    - * -