[Csaladtortenet 2] Találtam valamit, hátha még nem ismeritek

Babcsányi István mcsteve at elender.hu
2013. Feb. 18., H, 20:32:15 CET

Humbug, lehúzás, egy szépre fölfújt semmi.
A honlapon szereplő szervezet nem létezik. Mondhatjuk azt is hogy átverés.
Nyilván azon az elven működik, hogy a tengerentúli kutató ráakad a keresett
családnévre, örül hogy ezt végre megérti, mert angolul van, és 2 perc alatt
hozzáférhető adatokat tetszetős formába kinyomtatva jó drágán eladnak neki.
Címert is festenek pár ezer euróért, szinte ingyen van.
Nem véletlen, hogy a hazai közönséget nem is próbálják megcélozni.