[Csaladtortenet 2] Bemutatkozás

Stverteczky András stverteczky.a at digikabel.hu
2013. Feb. 21., Cs, 13:34:31 CET

Kedves Tagtársak!

Mint új tag, röviden bemutatkozom. 68 éves, nyugdíjas vagyok.

Családom, unokáim mellett az egyik kedvenc szórakozásom (azt mondják
egyesek, megszállottan) a családkutatás.

Családomat kb. 20 éve kutatom. Kutatásom eredménye eddig több mint 1300
anyakönyvi adat, nem beleszámítva a keresztszülői, tanúsági adatokat, hiszen
sokszor ezek perdöntőek.

Kutattam az OLT-ban, a mormonoknál, a Kalocsai Főegyházmegyei Levéltárban és
a Veszprém megyei Levéltárban.

Részt veszek továbbá a mormonok indexelésében és ellenőrzésében is. Szívesen
indexelnék az Egyesület részére is.

Üdvözlet Mindenkinek

Stverteczky András