[Csaladtortenet 2] bemutatkozás

Eszterhai Zsuzsa eszterhaizsuzsa at freemail.hu
2013. Feb. 21., Cs, 17:47:46 CET

Kedves Listatagok!
Én Eszterhai Zsuzsa vagyok. Kisvárdán élek, és az Eszterhai /Eszterhay, továbbá az Esterhai/Esterhay családokat kutatom, mert "feltételezésem" és az adatok is arra utalnak, hogy valahol közös őstől származunk. Ha valaki találkozik a név akármelyik változatával, kérem jelezze nekem.Eddig elsősorban Szabolcs és Hajdú-Bihar megyéáben, Veszprémben és a Felvidéken kutatgattam.Sőt a kivándorlókat is igyekeztem figyelemmel kísérni. De még sok a fehér folt, ezért kérem a Ti segítségeteket.Alkalmanként, ha időm engedi a listán való levelezést figyelemmel kísérem. Nagyon sokat tanultam tőletek. Zsuzsa