[Csaladtortenet 2] kép letöltés

Páli István oregpali at t-online.hu
2013. Feb. 22., P, 11:09:46 CET

Kedves Éva!
Az itt kell letölteni feliratra rákattintva, megjelenik a kép képe és az új
elnevezés, ha jobb egérrel rákattintok, akkor megjelenik egy ablak, többek
között a mentés másként, email melléklet stb. Próbálkoztam az
emailmellékletként való elküldést. Sikerült. Visza menve a képre elmentettem
egy mappában. Sikerült.

Üdvözlettel: Páli István