[Csaladtortenet 2] BUÉK

_R-Istvan-Mögling(eu) R.Istvan.moegling at rakovszky.eu
2013. Jan. 1., K, 09:44:48 CET

Kedves Barátaim!

Mindenkinek boldog új évet kívánok.

Junius elején "megbetegedett" a gépem s mivel már rég rossz volt a lelkiismeretem, hogy elhanyagolok a ház körüli tatarozási/javítgatási munkámat, így hagytam, nehogy megint a rabja legyek.
A legnagyobb részt még Karácsony előtt sikerült befejeznem, de maradt még egy két dolgo.
Van amit csak tavasszal tudok befejezni, de egyet sikerült tegnapelőtt elvégeznem.
Ezalatt a 16 éves Gyuri fiam addig ügyeskedett a PC-vel, míg megtalálta a nyitját a hibának, s most már megint köztetek lehetek.

Sajnos ez az idő alatt nem tudtam emaileket írni/olvasni, így mikor tegnap megint kinyitottam az Outlook-ot, egyszerre 6500 emailt olvasott be. Elég sok idő fog eltelni míg átvergődöm magam rajtuk, így előre elnézést kérek hogy esetleg egyikre-másikra több hónap késéssel, de mégis reagálok.

A karácsonyi jókívánságokkal nagyon elkéstem, de ma, január elsején mégis időb4en tudok mindenkinek egy eredményes, egészséges boldog 2013-at kivánni.

István

U.I.
Közben Nagyrákó polgármesterétől kaptam egy CD-t régi Rakovszky okiratok fényképeivel. Több a 18. sz. elejéről!
Sajnos a legtöbbjük latinul van, így keresnem kell valakit, aki átolvasná és kivonatosan megírná miröl szólnak, milyen alkalomból születtek.

- * -  A Rakovszky család honlapja / Web-site of the family Rakovszky / Website der Familie Rakovszky:    www.rakovszky.eu    - * -