[Csaladtortenet 2] családt

Pócsi Zsolt pocsimail at gmail.com
2013. Jan. 4., P, 11:39:04 CET

Kedves Listatagok!

Több adón is ment már a sorozat, sok részét láttam.
A legjobban  a Jerry Springerrel való kutatás tetszett.
Az európai királyi családok nagy részével rokonságban van leányágon,
törvénytelen ágyból származó ős által.
Amikor a gyermek felnőtt, és férjhez akart menni, a würtenbergi
nagyhercegtől, a nagybácsitól kapott hozományt,.
A családfa egyik ága pedig 1026-ig megvan.

A mai würtenbergi kastély folyosóinak falán az ősök
arcmásai,némelyiket mintha Jerry Springerről mintázták volna.

Üdv,
Zsolt!