[Csaladtortenet 2] Fw: Burgenland

Vértesi Tamás vertesit at mail.kabelnet.hu
2013. Jan. 8., K, 05:29:29 CET

Kedves Éva,

vigyáz, mert ez két különböző bicikli.

Jennersdorf  - Gyanafalva

Eltendorf - Körtvélyes

A civil anyakönyveket mindkét településről megtalálod Vas megye alatt.

Reformátusokat már találtam Vasból, de ebbe nem mélyedtem bele.

Gyanafalvai katolikusok fent vannak, ezeket kutattam.

Körtvélyesi katolikusokkal meg szűréssel lehetne próbálkozni.

Beírod a vezetéknevet vagy a szülőket és az "Any Place"-ba "vas, hungary".

Az esetleges találatból lehet következtetni az anyakönyvezés helyére.

Azt még megemlíteném, hogy én több településnél találkoztam hiányos
évekkel, nem egy esetben évtizedekkel. Pl Rononc 1850 körültől hiányzik
1895-ig.

Üdv

Tamás