[Csaladtortenet 2] [MACSE: 6674] Hunyadytól / köszönet a felütött labdáért!

CsBZs csbzs1 at yahoo.com
2013. Jan. 8., K, 16:10:35 CET

Kedves Tagtársak!

Emberek!

Csak egyszer hagylak magatokra és máris.......?!

Csak annyit a témához, hogy az egyesület munkáját munkaterv szerint rendszeresen ellenőrizzük, könyvelését az éves zárás után szintén ellenőrizzük. Eddigi ellenőrzéseink során lényegi hibát nem találtunk. Mint volt könyvvizsgáló igyekszem a szakértelmemet maximálisan bevetni. A közgyűlésen hallhattok részeltesen a vizsgálati témákról és eredményekről. Várunk ezévben is mindenkit szeretettel. (A dátumot még korai lenne megmondani.)

Kérlek, hogy erre már ne reagáljatok,ill. csak közvetlenül az én címemre szíveskedjetek küldeni, hogy a témát lezárhassuk.

Megkülönböztetett üdvözlettel valamennyiőtök felé

Zsuzsi
(CsBZs)

Bécsy/Béchy/Bétsy és i végz déssel ugyanezek,
Perschmann,   Czakó,   Gay,Gönczy/Gönczi,
Cseresnyés, Kócsy/Kócsi, Varga (Pozsony környékér l), Oderszky)