[Csaladtortenet 2] István a király

F Fné Melinda ffmelinda81 at gmail.com
2013. Jan. 11., P, 04:56:53 CET

Kedves Gábor!

Az aug. 19-én született István védőszentje és egyúttal névadója Szt.István
király.Ezt tükrözi a bejegyzés./ Névnapja aug 20., közvetlenül a 19-i
születésnap melletti nap/.:)
Választhatták volna a szülők kereszteléskor  pl. Szt. István vértanut is
védőszentnek, akkor az anyakönyvbe a keresztnév után "pmartyr"-t, vagy ehhez
hasonlót írtak volna be.Ennek ünnepe: dec.26.