[Csaladtortenet 2] István a király

Éva Bausz-Marton bauszgyorgyne at gmail.com
2013. Jan. 11., P, 20:19:08 CET

Kedves Listatagok

Sárvár anyakönyveiben kutattam pár éve.Akkor találtam rá dédapám születési
adataira,amit kicsit szokatlannak,meglepőnek találtam.Polgár István a
király született 1837.szept.18.-án  volt a bejegyzés.Most,hogy  itt ez  a
listán felvetődött,kerestem rá a mormonok által feltett adatokra

Istvan Kiraly Polgar <https://familysearch.org/pal:/MM9.1.1/XX9L-MV6>

Hungary Catholic Church Records, 1636-1895
  baptism18 Sep 1837Sárvár, Vas, Hungary

   - parentIstvan Polgar, Treszi Kenyeres

Üdv Bauszné Éva