[Csaladtortenet 2] Latin szoveg

G.B. Jakabffy gabor49 at chello.nl
2013. Jan. 12., Szo, 17:00:19 CET

Kedves Csaladfakutatok!

Felvideki anyakonyvek lapozgatasa kozben idonkent gondba kerulok, mert latin
tudasom nem kielegito. Krompachy oldalon a kovetkezo esetben segitsegre
volna szuksegem:
https://familysearch.org/pal:/MM9.3.1/TH-1942-22656-9832-52?cc=1554443
<https://familysearch.org/pal:/MM9.3.1/TH-1942-22656-9832-52?cc=1554443&wc=M
9MJ-THM:n2105664420> &wc=M9MJ-THM:n2105664420  1669-es ev nehany bejegyzeset
kene kiolvasni ahol Jeremia Gundelfinger nev is fel van tuntetve. Ido eseten
ugyan ebben a konyvben a  *18, *19, *21,* 23, *24,* 40, oldalon talalhato
Gundelfinger beiras sem egeszen vilagos szamomra.  Az ezen felul talalt 189
db bejegyzest mar kiolvastam es felvezettem csaladfa vonalukba. Elore is
koszonom segitseged!   <mailto:jakabffy at upcmail.nl> jakabffy at upcmail.nl

Szivélyes üdvözlettel,

Gabor B Jakabffy