[Csaladtortenet 2] olaszországi kutatás

Hirschler András smartlines at smartlines.hu
2013. Jan. 17., Cs, 10:34:33 CET

Szeretném megosztani Veletek egy igen pozitív tapasztalatomat. És lehet,
hogy ez a kutatóhely másokat is érdekelhet.
A Kertbeny könyvben találtam egy bejegyzést, miszerint az egyik Hirschler-ős
Garibaldi seregében szolgált volna tüzérkapitányként. Rátaláltam az Istituto
per la storia del Risorgimento italiano honlapjára, amelyen keresőfunkció is
segíti a kutatókat. Találtam néhány dokumentumot, írtam nekik egy emailt,
hogy milyen módon tudnék ezekhez hozzájutni, két nap múlva válaszoltak:
adjam meg a postacímemet, elküldik a fénymásolatot - természetesen
ingyenesen.
Az Intézet honlapcíme: http://www.risorgimento.it/php/index.php angol
oldaluk nincs, de a google fordító segít.

üdv. Hirschler András