[Csaladtortenet 2] Baranyay Mihály

Peppi peppi004 at gmail.com
2013. Jan. 17., Cs, 18:54:35 CET

Tisztelt Uraim!
Köszönöm, hogy megosztották/megosztottátok a levélváltást, ill. az
információkat a listával.
Engem a Virágh család  érdekelne, de nem a <<kistatai>>, hanem a
<<kügyi>> előnevű. Erről a családról a "nagyok" (Nagy, Kempelen) csak
kevés adatot találtak. Van olyan levezetés, miszerint a Partiumban
feltűnt kügyi Virág(h) család eredetileg Nyugat-Magyarországon
szerzett nemességet, de ennek az időben folytonos kapcsolatnak az
igazolását eddig tudomásom szerint nem adta még senki.
Ennek fényében érdekelne különösen Virágh István nemességszerzése vagy
a különféle Virág(h) családokról bármely egyéb információ.  Az
említett oklevél másolatáért privátban (peppi004 -kukac- gmail -pont-
com) pedig igen nagyon hálás lennék.
Üdvözlettel:
Csontos Péter