[Csaladtortenet 2] Baranyay Mihály

Peppi peppi004 at gmail.com
2013. Jan. 17., Cs, 20:33:49 CET

Kedves András!
Az alább felsorolt családjaim, jelentős része
Szilágyból-Biharból-Szatmárból való, úgyhogy Borovszky már kiindulási
alapként "megvolt".
Azért így is köszönöm Neked és egyben mindenki másnak is a segítséget.
Ha beleakadnátok Virághék vagy az alább felsoroltak kapcsán bármibe,
gondoljatok rám,
köszönettel:
Csontos Péter

Kutatott (ill. engem érdeklő) családnevek: Fröhlich, Lacroix von
Langenheim, von Wersebe, técsői Móricz, m.telegdi Miskolczy, Darvay,
Décsey, Mumme, von Beulwitz, Csontos, Gazsó, Lang, Aszt, Zrimacz,
Bretschneider/Baredschneider, Dinnyés, Csongorádi/Ellenbacher, Salzer
(Sós), Blazsik, Bilics, Mater, Kuktyicska, Koltai, Udvarnoki, Rafkó,
Medveczki, sztojkafalvi Antal, kügyi Virág(h), Isaák/Izsák,
Csengeri/Csengery, Ambrus, Dániel, Zmeskál, Fényes, Darvay, Jármy,
Szunyogh, Endrődy, Guthy, Tschann, czabaji Horváth, Mensáros, Ugray,
Berzeviczy.

Helységneveim: Gödöllő, Besnyő (Máriabesnyő), Isaszeg, Tura, Boldog,
Tápiósüly, Múcsony, Piszke, Meyenburg/Schwanewede, Wien,
Göding/Hodonin, Sarmaság, Selymesilosva, Szilágysomlyó,
Szilágylompért, Szilágyzovány, Bacskó, Taracköz, Berettyóújfalu,
Álmosd, Técső, Taracköz, Mezőtelegd