[Csaladtortenet 2] Örmény - Gudenus - Antal Anna - Simai

Peppi peppi004 at gmail.com
2013. Jan. 20., V, 14:42:13 CET

T. Levelezőtársak!

Nem tudok most elmenni a könyvtárba, így keresek valakit, aki
"Gudenus: Örmény családok..."-ból megnézne nekem egy adatot.
A névmutatóban szerepel az Antal családnév, és az egyik megjelölt
oldalon - úgy emlékszem, a Simai(y) család családfájában ott is van
Antal Anna, mint házastárs.
Megírná nekem valaki, akinek otthon van a polcon a könyv, hogyan szól
pontosan ez a bejegyzés?! Esetleg, ha lehetek szemtelen, egy-egy
generációval felfelé és lefelé kik szerepeltek a családnak ezen a
vonalán? (Úgy emlékszem "lefelé-irány" nem volt, azaz nem voltak
leszármazók. És azt nem tudom, hogy az elsővagy a javított kiadásban
láttam Antal Annát.)
Szintén érdekel bármilyen info Simai Tivadar (1889-ben) decreceni
földbirtokosról, aki alighanem szamosújvári vagy debreceni születésű.
Fáradozásotokat előre is köszönöm,
Csontos Péter