[Csaladtortenet 2] Hunyadytól / Erdélyi anyakönyvek fotózása

Kozora Róbert kozorar at gmail.com
2013. Jan. 23., Sze, 08:41:43 CET

Kedves Laci!

Az adományt egyéni úthoz kértem, az abból készült fotókat pedig a saját
tárhelyemre fogom feltölteni, hogy bárki szabadon hozzáférhessen. Ezért nem
egyeztettem veletek. Ha az utat saját forrásból kell megfinanszíroznom,
akkor - ahogy a MACSE is teszi -  bizonyos feltételekkel teszem elérhetővé
az anyag egy részét.

Az úti beszámolót nem írom meg mégegyszer, azt akkor, amikor hazaértünk
elküldtük neked. Kaptál napi jelentéseket is. A táblázatot is megkaptad a
fotózott anyagokról és a beérkezett adományokról. A költségeket még
átnézem, hogy nem maradt-e ki valami.

Üdv,
         Robi