[Csaladtortenet 2] skapulár

gyorgy weber wegyor at gmail.com
2013. Jan. 25., P, 19:18:50 CET

Köszönöm a gyors válaszokat!
Döbbenetes a tájékozatlanságom e téren (is), annyira marginális dolognak
gondoltam, hogy a Goggle eszembe se jutott!
Kiderült, hogy Anyám személyes dolgai között talált (egyébként elképesztő,
mennyi felesleges vackot összehord és őriz az ember egy életen át!)
pici alumínium érme valójában micsoda! Eddig csak kegyeletből őriztem (hogy
majd a fiam szörnyülködjön, mi mindent összegyűjtöttem és őriztem). Most
már tudom mi az, s más szemmel nézek rá...
gy.