[Csaladtortenet 2] segítség

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2013. Jan. 29., K, 22:47:07 CET

Kedves Erzsi,

amit én olvasok:

den 23. April H[err] Samuelis Bieschels(?) u.[nd] seiner Haußwirthin
Catharina einen Sohn getaufft Samuelem
Paten Herr Georg Brunner und Leonhart Bolzer

április 23-án Bieschel Sámuel úr és neje (szó szerint: háziasszonya)
Katarina egy fiút keresztelt, Sámuelnek. Keresztszülők: Brunner György úr
és Bolzer Leonárd

Üdv:
Krisztián