[Csaladtortenet 2] (nincs tárgy)

Szigeti Ágnes szigeti.agi at freemail.hu
2013. Jan. 30., Sze, 16:43:06 CET

Kedves Kutatótársak! Nagyon köszönöm mindenkinek a segítséget és az üdvözletet :). Kedves Miklós: felkeresem az antikváriumot, hátha…Kedves István: nem tudtam, hogy létezik Máv-levéltár, azért ez fog adni némi támpontot, remélem. A családkutatás meg azt hiszem, olyan, hogy aki ráérzett az ízére, az örök feladatot talál benne :)Kedves Marika: A küldött adat a testvérének a születéséről szól. Édesapja is Lajos volt :). A házasságkötés utáni sorsa a kiderítendő számomra, 39 éves koráig 1911-ig nyomon tudtam követni. Biztosan más is találkozott olyan jelenséggel, hogy egy családon belül ismétlődnek sorsok, történetek generációkon át. Én egy ilyen eltemetett történetbe futottam bele, amire senki sem akar emlékezni, és mégis felettébb fontos – a teljes feledés ellenére.Kedves Zsuzsi: Hű, ezt hirtelen nehéz összeszedni…Felvidéket gyorsan begépelem, de a gyerkőcök nem tűrik, ha a mama a gép előtt ül (meg ha őszinte akarok lenni, nem ezt a példát akarom mutatni) :Galántai járás, evangélikus: Kosik, Jungkönig, Szuchats, Takovits, Léva környékéről a Tóth lesz a köv. feladatom.Kedves Misi: köszönöm, holnap felveszem velük a kapcsolatot.Kedves Zsuzsi: azt hiszem, régebben jártam az oldalon. Visszatérek körülnézni :) További szép napot mindenkinek! Ági