[Csaladtortenet 2] katonai(?) egyenruha azonosítása?

Vasy Endre vasye at t-online.hu
2013. Júl. 1., H, 08:55:10 CEST

Szerintem ez egy színpadi "egyenruha". A szereplő erősen ki van festve, női
szájjal, de nem hinném,
 hogy nő lenne, bár az arca is nőies, viszont semmi egyéb "testi jel" nem
látható.
A teljes háttér egy díszlet. Világítást ugyan használtak akkor is, de
ilyennel, hogy t.i. az egyik fény szemből jön,
derítetlenül, a másik a színfal mögül, nem igen található. A fasiszta
verzióról megírtam a véleményem.
A virágállvány a századforduló tájától életszerű.
Vale