[Csaladtortenet 2] [MACSE: 8633] Két levelezőlista problémakör

Erzsi Kovácsné keresone at gmail.com
2013. Júl. 2., K, 23:05:06 CEST

Kedves Ágnes!

Nem biztos, hogy egy-egy latin fordítást magánban kellene küldeni. Nem oly
régen volt erről szó, hogy bizony a nyílvános  válasz a jó, mert mások is
tanulhatnak belőle. Ugyanígy más válaszokból is.
Természetesen a nem kutatást segítő leveleknek nincs semmi helye a listán.

Üdvözlettel: Kovácsné Erzsi