[Csaladtortenet 2] Szlovák szakértöknek ...

Éva Radóczy radoczy.eva at gmail.com
2013. Júl. 3., Sze, 22:35:38 CEST

Kedves Jóska!

ezt keresed talán? alábbi linken találtam. - Podunajske - kb." Duna
melletti " -t jelenthet, de majd  a szlovákul tudók pontosítják.

Pozsonypüspöki - Podunajské
Biskupice<http://www.adatbank.sk/hu/11/telepulesek/1/szlovakia_telepuleseinek_listaja/1/288/pozsonypuspoki>
/település/

*Kód:* 529311*; Járás:* Pozsony II - Pozsony II*; Kerület:* Pozsonyi
kerület - Pozsonyi kerület
http://www.adatbank.sk/hu/11/telepulesek/1/szlovakia_telepuleseinek_listaja/1

üdv r.Éva